Zmiana do ogłoszenia o zamówieniu Wykonywanie okresowych kontroli z powietrza lotniczych urządzeń naziemnych NAV i VAN funkcjonujących w Porcie lotniczym Olsztyn-Mazury

publikacja: 13.12.2018 13:38:00 (Administrator)

Nr ewidencyjny: Zmiana do ogłoszenia o zamówieniu
Termin składania ofert: 21.12.2018 12:00:00, pokój: sekretariat
Termin otwarcia ofert: 21.12.2018 12:30:00, pokój: 102

Zamawiający Warmia i Mazury Sp. zo.o. publikuje zmianę nr 1 do Ogłoszenia o Zamówieniu prowadzonym w trybie przetargu pod nazwą:

Wykonywanie okresowych kontroli z powietrza lotniczych urządzeń naziemnych NAV i VAN funkcjonujących w Porcie lotniczym Olsztyn-Mazury

zmiana do Ogłoszenia o zamówieniu z dn.13.12.2018



WSTECZ

Copyright © 2019 by Warmia i Mazury Airport
projekt i wykonanie: Artneo.pl Artneo

Urząd Marszałkowski Woj. Warmińsko - Mazurskiego

Uwarunkowania Środowiskowe

Przetargi

Aktualności

Wiadomosci Warmia i Mazury Airport

20.08.2019

ZAPYTANIE OFERTOWE - ZAKUP URZĄDZENIA RTG -ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT

Zakup urządzenia kontroli bagażu podręcznego  Przedłuża się termin składania ofert do dnia 30.08.2019. Termin realizacji zamówienia przedłuża się do dnia do 29-11-2019.  

19.08.2019

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

„Wykonanie obsługi sprzątania Terminala Portu Lotniczego Olsztyn-Mazury w Szymanach oraz sprzątania na pokładach statków powietrznych”

19.08.2019

ZAPYTANIE OFERTOWE- ZAKUP URZĄDZENIA RTG !! AKTUALIZACJA !!

 Warmia i Mazury publikuje uzupełnione i zaktualizowane zapytanie ofertowe dotyczące zakupu urządzenia RTG. Prosimy o zapoznanie się ze szczegółami zapytania. Oferty należy składać do 26-08-2019 do godz. 14.00.

Archiwum aktualności